PŘIDEJ SE DO TÝMU
Pomáhej mladým růst spolu s námi
Chtěl bys pomáhat s činností, kterou děláme? Láká tě u nás vést nějaký kroužek? Staň se součástí týmu jako interní zaměstnanec, externista – pracovník na dohodu nebo jako asistent – dobrovolník. Podívej se, co ti jako Středisko můžeme nabídnout a za co na druhou stranu budeme u tebe rádi a co oceníme.

Interní zaměstnanci
Naši interní zaměstnanci jsou srdcem každodenního dění ve Středisku. Jsou to lidé, kteří dlouhodobě nesou odpovědnost za chod jednotlivých sekcí, koordinaci kroužků, klubů nebo třeba víkendových a pobytových akcí. Společně tvoříme tým, který se stará nejen o praktické věci, ale hlavně o to, aby se tu mladí lidé cítili přijatí, bezpečně a mohli růst.
FUNDRAISER/KA
Pro posílení a rozšíření našich aktivit hledáme fundraisera/ku, který/á nám pomůže aktivně vyhledávat, budovat a rozvíjet spolupráci s jednotlivci, firmami a nadacemi.
Co u nás budete dělat
- Aktivně vyhledávat a mapovat různorodé finanční zdroje a partnerské příležitosti pro Salesiánské středisko, salesiánskou komunitu i farnost.
- Spolupodílet se na tvorbě a realizaci fundraisingové strategie.
- Spolupracovat v oblasti public relations a komunikace.
- Oslovovat a získávat nové individuální i firemní dárce a podporovatele.
- Pečovat o stávající dárce a rozvíjet dlouhodobé vztahy.
- Realizovat a koordinovat různé fundraisingové aktivity a kampaně.
Můžete nabídnout
- Zájem o budování dlouhodobých vztahů s podporovateli a partnery.
- Velmi dobré komunikační schopnosti, ústní i písemné.
- Samostatnost a proaktivitu a zároveň i schopnost pracovat v týmu.
- Odpovědnost, organizovanost a cílevědomost.
- Časovou flexibilitu.
- Otevřenost ke křesťanským hodnotám a ztotožnění se se salesiánským výchovným přístupem.
- Orientaci v oblasti volnočasových aktivit pro děti a mládež a v neziskovém sektoru (je výhodou).
Co u nás získáte
- Smysluplnou práci s reálným dopadem na životy dětí a mládeže.
- Příležitost být u rozvoje a růstu naší organizace.
- Prostor pro seberealizaci a profesní rozvoj v dynamickém prostředí.
- Práci v přátelském a podporujícím kolektivu.
- Možnost pracovat v příjemném prostředí Salesiánského střediska v Brně-Žabovřeskách.
Nabízíme
- Plný úvazek s pružnou pracovní dobou.
- Motivující finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem.
- Nástup od 9/2025 nebo dohodou.
- Možnost práce z domova v rozsahu 1-2 dnů v týdnu.
- Dotované stravování.
- Další benefity a možnost průběžného rozvoje a vzdělávání.
Jak se přihlásit?
Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis do 20. 7. 2025 na téma „Proč chcete pracovat pro Salesiánské středisko mládeže Brno-Žabovřesky a podpořit jeho poslání“.
Výběrové řízení probíhá ve více kolech. Salesiánské středisko si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení a neobsadit pracovní pozici, pokud uchazeči nenaplní požadavky organizace.
KOORDINÁTOR/KA ANIMÁTORSKÉHO TÝMU
Jsme živá komunita díky nadšení našich animátorů, a právě pro ně hledáme Koordinátorku/a animátorů (dobrovolníků a externistů). Tato pozice je klíčová pro rozvoj animátorského týmu – je to náš „HR manažer“ pro animátory.
Co u nás budete dělat
Péče o animátorský tým
- Organizace a spolupořádání setkání pro animátory.
- Koordinace a vyhodnocování osobních setkávání s animátory
- Vedení a aktualizace databáze animátorů.
Administrativa a projekty
- Kompletní správa administrativy související s animátory (dobrovolnické smlouvy, BOZP ad.).
- Evidence a reporting dobrovolnických hodin; spolupráce na akreditaci dobrovolnictví u MV ČR pro naši organizaci.
Vzdělávání a rozvoj
- Zajišťování programů pro vzdělávání a rozvoj animátorů.
- Zprostředkování témat salesiánské pedagogiky do animátorských programů.
- Zajištění vstupní přípravy nových animátorů a podpora jejich zapojení.
Týmová spolupráce
- Účast na poradách vedení střediska a organizace porad animátorského týmu.
- Spolupráce a delegování úkolů na kolegy.
Můžete nabídnout
- Výborné organizační a komunikační dovednosti.
- Manažerské dovednosti a chuť se v nich rozvíjet.
- Znalost práce s PC a médií (MS Office, Google Workspace, informační systémy, sociální sítě ap.)
- Kreativní myšlení, zodpovědnost, cílevědomost a časová flexibilita.
- Týmový hráč s pozitivním přístupem.
- Otevřenost ke křesťanským a salesiánským hodnotám.
Co u nás získáte
- Smysluplnou práci s reálným dopadem na životy dětí a mládeže.
- Příležitost být u rozvoje a růstu naší organizace.
- Prostor pro seberealizaci a profesní rozvoj v dynamickém prostředí.
- Práci v přátelském a podporujícím kolektivu.
- Možnost pracovat v příjemném prostředí Salesiánského střediska v Brně-Žabovřeskách.
Nabízíme
- Úvazek 0,5 s pružnou pracovní dobou (možnost rozšíření kombinací pozic).
- Možnost kombinace s dalšími otevřenými pozicemi (pedagog volného času Otevřeného klubu, koordinátor pronájmů ap.).
- Motivující finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem.
- Nástup od 9/2025 nebo dohodou.
- Dotované stravování.
- Možnost průběžného rozvoje a vzdělávání a další zaměstnancké benefity.
Jak se přihlásit?
Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis do 28. 7. 2025. Popište, proč Vás tato pozice zajímá a jaké máte zkušenosti s prací s dobrovolníky/animátory.
Výběrové řízení probíhá ve více kolech. Salesiánské středisko si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení a neobsadit pracovní pozici, pokud uchazeči nenaplní požadavky organizace.
ÚČETNÍ
Co u nás budete dělat
Budete klíčovou osobou pro hladký chod naší finanční administrativy. Vaše hlavní úkoly budou zahrnovat:- zpracování účetních dokladů – od pečlivého třídění a řazení až po samotné účtování v účetním programu;
- fakturace – budete zodpovědný/á za včasné a přesné vystavování faktur;
- kontrola úhrad – pravidelně budete sledovat a kontrolovat úhrady pohledávek a závazků;
- inventarizace – aktivně se zapojíte do procesů inventarizace;
- administrativní podpora – komplexní administrativa související s účetní agendou, včetně práce s interním informačním a registračním systémem;
- ostatní administrativní práce – pomoc s dalšími nezbytnými administrativními úkony k zajištění celkového pořádku a přehlednosti v dokumentaci.
Co u nás získáte
- Smysluplnou práci s reálným dopadem na životy dětí a mládeže.
- Příležitost být u rozvoje a růstu naší organizace.
- Prostor pro seberealizaci a profesní rozvoj v dynamickém prostředí.
- Práci v přátelském a podporujícím kolektivu.
- Možnost pracovat v příjemném prostředí Salesiánského střediska v Brně-Žabovřeskách.
Můžete nabídnout
- Zkušenosti a znalosti – praxe v oblasti účetnictví nebo na podobné administrativní pozici s účetní agendou je velkou výhodou, ale rádi dáme šanci i absolventům s chutí se učit a rozvíjet. Důležitá je pro nás orientace v účetních principech.
- Pečlivost a spolehlivost – jste proaktivní, systematický/á, důsledný/á a na detaily máte „oko“.
- Samostatnost – umíte si zorganizovat práci, dodržovat termíny a dotáhnout věci do konce.
- Komunikační dovednosti – schopnost efektivní komunikace s kolegy.
- Digitální gramotnost – pokročilá znalost práce s PC (MS Office, zejména Excel, Google Workspace) a ochota učit se nové interní systémy.
- Týmový hráč – připravenost spolupracovat v příjemném kolektivu s pozitivním přístupem.
- Otevřenost hodnotám – otevřenost ke křesťanským a salesiánským hodnotám, na nichž je založena naše činnost.
Nabízíme
- Plný úvazek s pružnou pracovní dobou.
- Odpovídající finanční ohodnocení.
- Nástup od 9/2025 nebo dohodou.
- Dotované stravování.
- Možnost průběžného rozvoje a vzdělávání a další zaměstnancké benefity.
Jak se přihlásit?
Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis do 4. 8. 2025. Popište, proč vás tato pozice zajímá a jaké máte zkušenosti s účetní agendou.Výběrové řízení probíhá ve více kolech. Salesiánské středisko si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení a neobsadit pracovní pozici, pokud uchazeči nenaplní požadavky organizace.
Externisté a dobrovolníci
Chtěl bys pomáhat s činností, kterou děláme? Láká tě u nás vést nějaký kroužek?
Staň se součástí týmu jako externista – pracovník na dohodu nebo jako asistent – dobrovolník.
Podívej se, co ti jako Středisko můžeme nabídnout a za co na druhou stranu budeme u tebe rádi a co oceníme.
Nabízíme
- práci v otevřeném a přívětivém kolektivu
- potřebné zázemí a vybavení
- získání pedagogické praxe
- možnost absolvovat pedagogické minimum s podporou Střediska
- animátorské benefity
Oceníme
- věk 15+ (asistenti)
- věk 18+ (vedoucí)
- spolehlivost a odpovědnost
- chuť a elán pracovat s dětmi
- pozitivní prístup k činnosti
Aktuálně hledáme
Našel jsi něco, co tě zaujalo a chtěl bys do toho jít? Potřebuješ více informací nebo se chceš k nám jenom nezávazně podívat?
Neváhej a napiš nám na [email protected]
Nenašel jsi v hledaných pozicích nic, co by tě lákalo? Nevadí, podívej se na šíři naší činnosti, a jestli ti něco padne do oka, tak klidně napiš na [email protected] Všechno o nás najdeš zde.
Studentům pedagogicky nebo sociálně zaměřených SŠ, VOŠ a VŠ nabízíme možnost praxe v otevřeném klubu, v kroužcích nebo v aktivitách pro rodiče s dětmi.