PŘIDEJ SE DO TÝMU

Pomáhej mladým růst spolu s námi

Chtěl bys pomáhat s činností, kterou děláme? Láká tě u nás vést nějaký kroužek? Staň se součástí týmu jako interní zaměstnanec, externista – pracovník na dohodu nebo jako asistent – dobrovolník. Podívej se, co ti jako Středisko můžeme nabídnout a za co na druhou stranu budeme u tebe rádi a co oceníme.

Interní zaměstnanci

Naši interní zaměstnanci jsou srdcem každodenního dění ve Středisku. Jsou to lidé, kteří dlouhodobě nesou odpovědnost za chod jednotlivých sekcí, koordinaci kroužků, klubů nebo třeba víkendových a pobytových akcí. Společně tvoříme tým, který se stará nejen o praktické věci, ale hlavně o to, aby se tu mladí lidé cítili přijatí, bezpečně a mohli růst.

Pro posílení a rozšíření našich aktivit hledáme fundraisera/ku, který/á nám pomůže aktivně vyhledávat, budovat a rozvíjet spolupráci s jednotlivci, firmami a nadacemi.

Co u nás budete dělat

  • Aktivně vyhledávat a mapovat různorodé finanční zdroje a partnerské příležitosti pro Salesiánské středisko, salesiánskou komunitu i farnost.
  • Spolupodílet se na tvorbě a realizaci fundraisingové strategie.
  • Spolupracovat v oblasti public relations a komunikace.
  • Oslovovat a získávat nové individuální i firemní dárce a podporovatele.
  • Pečovat o stávající dárce a rozvíjet dlouhodobé vztahy.
  • Realizovat a koordinovat různé fundraisingové aktivity a kampaně.

Můžete nabídnout

  • Zájem o budování dlouhodobých vztahů s podporovateli a partnery.
  • Velmi dobré komunikační schopnosti, ústní i písemné.
  • Samostatnost a proaktivitu a zároveň i schopnost pracovat v týmu.
  • Odpovědnost, organizovanost a cílevědomost.
  • Časovou flexibilitu.
  • Otevřenost ke křesťanským hodnotám a ztotožnění se se salesiánským výchovným přístupem.
  • Orientaci v oblasti volnočasových aktivit pro děti a mládež a v neziskovém sektoru (je výhodou).

Co u nás získáte

  • Smysluplnou práci s reálným dopadem na životy dětí a mládeže.
  • Příležitost být u rozvoje a růstu naší organizace.
  • Prostor pro seberealizaci a profesní rozvoj v dynamickém prostředí.
  • Práci v přátelském a podporujícím kolektivu.
  • Možnost pracovat v příjemném prostředí Salesiánského střediska v Brně-Žabovřeskách.

Nabízíme

  • Plný úvazek s pružnou pracovní dobou.
  • Motivující finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem.
  • Nástup od 9/2025 nebo dohodou.
  • Možnost práce z domova v rozsahu 1-2 dnů v týdnu.
  • Dotované stravování.
  • Další benefity a možnost průběžného rozvoje a vzdělávání.

Jak se přihlásit?

Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis do 20. 7. 2025 na téma „Proč chcete pracovat pro Salesiánské středisko mládeže Brno-Žabovřesky a podpořit jeho poslání“.

Výběrové řízení probíhá ve více kolech. Salesiánské středisko si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení a neobsadit pracovní pozici, pokud uchazeči nenaplní požadavky organizace.

Jsme živá komunita díky nadšení našich animátorů, a právě pro ně hledáme Koordinátorku/a animátorů (dobrovolníků a externistů). Tato pozice je klíčová pro rozvoj animátorského týmu – je to náš „HR manažer“ pro animátory.

Co u nás budete dělat

Péče o animátorský tým

  • Organizace a spolupořádání setkání pro animátory.
  • Koordinace a vyhodnocování osobních setkávání s animátory
  • Vedení a aktualizace databáze animátorů.

Administrativa a projekty

  • Kompletní správa administrativy související s animátory (dobrovolnické smlouvy, BOZP ad.).
  • Evidence a reporting dobrovolnických hodin; spolupráce na akreditaci dobrovolnictví u MV ČR pro naši organizaci.

Vzdělávání a rozvoj

  • Zajišťování programů pro vzdělávání a rozvoj animátorů.
  • Zprostředkování témat salesiánské pedagogiky do animátorských programů.
  • Zajištění vstupní přípravy nových animátorů a podpora jejich zapojení.

Týmová spolupráce

  • Účast na poradách vedení střediska a organizace porad animátorského týmu.
  • Spolupráce a delegování úkolů na kolegy.

Můžete nabídnout

  • Výborné organizační a komunikační dovednosti.
  • Manažerské dovednosti a chuť se v nich rozvíjet.
  • Znalost práce s PC a médií (MS Office, Google Workspace, informační systémy, sociální sítě ap.)
  • Kreativní myšlení, zodpovědnost, cílevědomost a časová flexibilita.
  • Týmový hráč s pozitivním přístupem.
  • Otevřenost ke křesťanským a salesiánským hodnotám.

Co u nás získáte

  • Smysluplnou práci s reálným dopadem na životy dětí a mládeže.
  • Příležitost být u rozvoje a růstu naší organizace.
  • Prostor pro seberealizaci a profesní rozvoj v dynamickém prostředí.
  • Práci v přátelském a podporujícím kolektivu.
  • Možnost pracovat v příjemném prostředí Salesiánského střediska v Brně-Žabovřeskách.

Nabízíme

  • Úvazek 0,5 s pružnou pracovní dobou (možnost rozšíření kombinací pozic).
  • Možnost kombinace s dalšími otevřenými pozicemi (pedagog volného času Otevřeného klubu, koordinátor pronájmů ap.).
  • Motivující finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem.
  • Nástup od 9/2025 nebo dohodou.
  • Dotované stravování.
  • Možnost průběžného rozvoje a vzdělávání a další zaměstnancké benefity.

Jak se přihlásit?

Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis do 28. 7. 2025. Popište, proč Vás tato pozice zajímá a jaké máte zkušenosti s prací s dobrovolníky/animátory.

Výběrové řízení probíhá ve více kolech. Salesiánské středisko si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení a neobsadit pracovní pozici, pokud uchazeči nenaplní požadavky organizace.

Pro posílení našeho týmu hledáme účetní/ho, který/á svou precizností a zodpovědností podpoří naši smysluplnou činnost.

Co u nás budete dělat

Budete klíčovou osobou pro hladký chod naší finanční administrativy. Vaše hlavní úkoly budou zahrnovat:
  • zpracování účetních dokladů – od pečlivého třídění a řazení až po samotné účtování v účetním programu;
  • fakturace – budete zodpovědný/á za včasné a přesné vystavování faktur;
  • kontrola úhrad – pravidelně budete sledovat a kontrolovat úhrady pohledávek a závazků;
  • inventarizace – aktivně se zapojíte do procesů inventarizace;
  • administrativní podpora – komplexní administrativa související s účetní agendou, včetně práce s interním informačním a registračním systémem;
  • ostatní administrativní práce – pomoc s dalšími nezbytnými administrativními úkony k zajištění celkového pořádku a přehlednosti v dokumentaci.

Co u nás získáte

  • Smysluplnou práci s reálným dopadem na životy dětí a mládeže.
  • Příležitost být u rozvoje a růstu naší organizace.
  • Prostor pro seberealizaci a profesní rozvoj v dynamickém prostředí.
  • Práci v přátelském a podporujícím kolektivu.
  • Možnost pracovat v příjemném prostředí Salesiánského střediska v Brně-Žabovřeskách.

Můžete nabídnout

  • Zkušenosti a znalosti – praxe v oblasti účetnictví nebo na podobné administrativní pozici s účetní agendou je velkou výhodou, ale rádi dáme šanci i absolventům s chutí se učit a rozvíjet. Důležitá je pro nás orientace v účetních principech.
  • Pečlivost a spolehlivost – jste proaktivní, systematický/á, důsledný/á a na detaily máte „oko“.
  • Samostatnost – umíte si zorganizovat práci, dodržovat termíny a dotáhnout věci do konce.
  • Komunikační dovednosti – schopnost efektivní komunikace s kolegy.
  • Digitální gramotnost – pokročilá znalost práce s PC (MS Office, zejména Excel, Google Workspace) a ochota učit se nové interní systémy.
  • Týmový hráč – připravenost spolupracovat v příjemném kolektivu s pozitivním přístupem.
  • Otevřenost hodnotám – otevřenost ke křesťanským a salesiánským hodnotám, na nichž je založena naše činnost.

Nabízíme

  • Plný úvazek s pružnou pracovní dobou.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Nástup od 9/2025 nebo dohodou.
  • Dotované stravování.
  • Možnost průběžného rozvoje a vzdělávání a další zaměstnancké benefity.

Jak se přihlásit?

Pošlete nám svůj životopis a motivační dopis do 4. 8. 2025. Popište, proč vás tato pozice zajímá a jaké máte zkušenosti s účetní agendou.

Výběrové řízení probíhá ve více kolech. Salesiánské středisko si vyhrazuje právo prodloužit výběrové řízení a neobsadit pracovní pozici, pokud uchazeči nenaplní požadavky organizace.

Externisté a dobrovolníci

Chtěl bys pomáhat s činností, kterou děláme? Láká tě u nás vést nějaký kroužek?

Staň se součástí týmu jako externista – pracovník na dohodu nebo jako asistent – dobrovolník.

Podívej se, co ti jako Středisko můžeme nabídnout a za co na druhou stranu budeme u tebe rádi a co oceníme.

Nabízíme

  • práci v otevřeném a přívětivém kolektivu
  • potřebné zázemí a vybavení
  • získání pedagogické praxe
  • možnost absolvovat pedagogické minimum s podporou Střediska
  • animátorské benefity

Oceníme

  • věk 15+ (asistenti)
  • věk 18+ (vedoucí)
  • spolehlivost a odpovědnost
  • chuť a elán pracovat s dětmi
  • pozitivní prístup k činnosti

Aktuálně hledáme

Našel jsi něco, co tě zaujalo a chtěl bys do toho jít? Potřebuješ více informací nebo se chceš k nám jenom nezávazně podívat?

 

Neváhej a napiš nám na [email protected] 

Nenašel jsi v hledaných pozicích nic, co by tě lákalo? Nevadí, podívej se na šíři naší činnosti, a jestli ti něco padne do oka, tak klidně napiš na [email protected]  Všechno o nás najdeš zde.

Studentům pedagogicky nebo sociálně zaměřených SŠ, VOŠ a VŠ nabízíme možnost praxe v otevřeném klubu, v kroužcích nebo v aktivitách pro rodiče s dětmi.